random funny pics... - Fantasy Baseball Cafe 2014 Fantasy Baseball Cafe
100% Deposit Bonus for Cafe Members!

Return to General Talk

random funny pics...

Moderator: Baseball Moderators

Postby jumpman8288 » Sat Oct 02, 2004 10:34 pm

Rico The Retard wrote:Image

maybe ths should be in extra innings


That's nasty Rico :-t

:-b
[URL=http://http://video.google.com/videoplay?docid=7158944067217702636&q=new+born+muse]MUSE ROCK[/URL]
jumpman8288
Major League Manager
Major League Manager

User avatar

Posts: 1607
Joined: 25 Feb 2004
Home Cafe: Baseball

Postby Madison » Sun Oct 03, 2004 12:59 am

Rico The Retard wrote:Image

how to keep jehovah's witnesses away hahaha lmao


Lmao! :-b I bet it works too. Lol. :-D

;-D
Yes doctor, I am sick.
Sick of those who are spineless.
Sick of those who feel self-entitled.
Sick of those who are hypocrites.
Yes doctor, an army is forming.
Yes doctor, there will be a war.
Yes doctor, there will be blood.....
Madison
Mod in Retirement
Mod in Retirement

User avatar
ExecutiveEditorCafeholicFantasy ExpertCafe WriterCafe RankerMock(ing) DrafterEagle EyeCafe SpotterInnovative MemberCafe MusketeerPick 3 ChampionMatchup Meltdown SurvivorLucky Ladders Weekly Winner
Posts: 53856
(Past Year: 1)
Joined: 29 Apr 2003
Home Cafe: Baseball
Location: Taking Souls...

Postby LBJackal » Sun Oct 03, 2004 6:25 am

Madison wrote:
Rico The Retard wrote:Image

how to keep jehovah's witnesses away hahaha lmao


Lmao! :-b I bet it works too. Lol. :-D

;-D


aahahah

I just watched that movie tonight with an asian chick... apparently she liked i since she just left at 6 in the morning (you know what I'm talkin about) ;-)

Gotta love those asians ;-D Jealous Mad? :-D
Image

"Jack, will you call me, if you're able?"

"I've got your phone number written, in the back of my Bible."
LBJackal
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
Pick 3 Weekly Winner
Posts: 9196
Joined: 1 Jul 2003
Home Cafe: Baseball
Location: The Hotel Yorba

Postby Madison » Mon Oct 04, 2004 12:09 am

LBJackal wrote:I just watched that movie tonight with an asian chick... apparently she liked i since she just left at 6 in the morning (you know what I'm talkin about) ;-)

Gotta love those asians ;-D Jealous Mad? :-D


Jealous? Nah.....but kudos to you. ;-D
Yes doctor, I am sick.
Sick of those who are spineless.
Sick of those who feel self-entitled.
Sick of those who are hypocrites.
Yes doctor, an army is forming.
Yes doctor, there will be a war.
Yes doctor, there will be blood.....
Madison
Mod in Retirement
Mod in Retirement

User avatar
ExecutiveEditorCafeholicFantasy ExpertCafe WriterCafe RankerMock(ing) DrafterEagle EyeCafe SpotterInnovative MemberCafe MusketeerPick 3 ChampionMatchup Meltdown SurvivorLucky Ladders Weekly Winner
Posts: 53856
(Past Year: 1)
Joined: 29 Apr 2003
Home Cafe: Baseball
Location: Taking Souls...

Postby thetongueofire » Mon Oct 04, 2004 5:05 pm

Image
[size=10]Manny Ramirez....$20 million
Pedro Martinez....$17.5 million
Curt Schilling...$12 million (and a $2 million bonus)
Never hearing a Yankee fan chant 1918 again...priceless. [/size]
thetongueofire
General Manager
General Manager

User avatar

Posts: 3622
Joined: 8 Mar 2004
Home Cafe: Baseball

Postby Rico The Retard » Mon Oct 04, 2004 6:57 pm

lmao :-D
fgfdsgdsfdasfd

"Hey honey, ya think KFC's still open"-Will Ferrell

Mark my words: Oliver Perez will be 2005 NL Cy Young Winner
Rico The Retard
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
Cafe Ranker
Posts: 5820
Joined: 16 Jul 2004
Home Cafe: Baseball
Location: The Magical Valley Of Love And Happiness

Postby thetongueofire » Mon Oct 04, 2004 8:27 pm

Image
[size=10]Manny Ramirez....$20 million
Pedro Martinez....$17.5 million
Curt Schilling...$12 million (and a $2 million bonus)
Never hearing a Yankee fan chant 1918 again...priceless. [/size]
thetongueofire
General Manager
General Manager

User avatar

Posts: 3622
Joined: 8 Mar 2004
Home Cafe: Baseball

Postby thetongueofire » Mon Oct 04, 2004 8:28 pm

Image
[size=10]Manny Ramirez....$20 million
Pedro Martinez....$17.5 million
Curt Schilling...$12 million (and a $2 million bonus)
Never hearing a Yankee fan chant 1918 again...priceless. [/size]
thetongueofire
General Manager
General Manager

User avatar

Posts: 3622
Joined: 8 Mar 2004
Home Cafe: Baseball

Postby so0perspam » Mon Oct 04, 2004 8:33 pm

thetongueofire wrote:Image


LOL :-o
ImageImage
so0perspam
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
Mock(ing) DrafterEagle EyeCafe Musketeer
Posts: 8653
Joined: 17 Dec 2003
Home Cafe: Baseball
Location: Bay Area

Postby thetongueofire » Sat Oct 09, 2004 2:37 pm

Image
[size=10]Manny Ramirez....$20 million
Pedro Martinez....$17.5 million
Curt Schilling...$12 million (and a $2 million bonus)
Never hearing a Yankee fan chant 1918 again...priceless. [/size]
thetongueofire
General Manager
General Manager

User avatar

Posts: 3622
Joined: 8 Mar 2004
Home Cafe: Baseball

PreviousNext

Return to General Talk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Forums Articles & Tips Sleepers Rankings Leagues


Today's Games
Friday, Oct. 24
(All times are EST, weather icons show forecast for game time)

Kansas City at San Francisco
(8:07 pm)

  • Fantasy Baseball
  • Article Submissions
  • Privacy Statement
  • Site Survey 
  • Contact