20 team dynasty H2H; 6x6 w/OPS & Holds; 22 ML keepers, 12-man farm
C - Kurt Suzuki (Oak) C - Jarrod Saltalamaccia (Tex) 1B - Adam Dunn (WAS) 1B - Carlos Pena (TB) 2B - Orlando Hudson (LAD) 3B - Mark Teahen (CHW) 3B - Andy LaRoche (Pit) LF - Matt Holliday (Oak) CF - Jayson Werth (Phi) CF - Drew Stubbs (CIN) RF - Matt LaPorta (CLE)
SP - Johan Santana (NYM) SP - Adam Wainwright (StL) SP - Trevor Cahill (Oak) SP - Nick Blackburn (Min) SP - Jon Garland (LAD) SP - Brandon Webb (Ari) SP - Justin Duchscherer (OAK) RP - George Sherrill (Bal) RP - Frank Francisco (Tex) RP - Brad Ziegler (Oak) RP - Ramon Troncosco (LAD)
Minor League Roster 1 - Arrietta, Jake (0 IP - SP - Bal) 2 - Brignac, Reid (100 AB - SS - TB) 3 - Everidge, Tommy (85 AB - 1B - Oak) 4 - Hicks, Aaron (0 AB - OF - Min) 5 - Main, Michael (0 IP - SP - Tex) 6 - Mulvey, Kevin (24.1 IP - SP - Ari) 7 - Walters, P.J. (16 IP - SP STL) 8 - Weglarz, Nick (0 AB - OF/1B - Cle) 9 - Westmoreland, Ryan (0 AB - OF - Bos) 10 - Villalona, Angel (0 AB - 3B - SF) 11 - 12 - 13 -
I am on the clock in our league's minor league/farm club draft. I really haven't done my research this year, so I need some help with my first pick!
Best available: Mike Minor ATL LHP Jenrry Mejia NYM RHP Kyle Gibson MIN RHP Mike Montgomery KC LHP Shelby Miller STL RHP Mike Leake CIN RHP Julio Teheran ATL RHP Grant Green OAK SS Zach Britton BAL LHP Miguel Sano MIN SS Drew Storen WAS RHP Zack Wheeler SF RHP Jacob Turner DET RHP Andrew Cashner CHC RHP Chris Carpenter CHC RHP Derek Norris WAS C Lou Marson CLE C Tanner Scheppers TEX RHP Bobby Borchering ARZ 3B Lance Lynn STL RHP Brett Jackson CHC OF Ryan Kalish BOS OF
Last edited by jmlevy on Fri Feb 12, 2010 10:00 pm, edited 2 times in total.
Owner of the Atlanta Braves in Strike Zone Dynasty
Casey Kelly BOS RHP - he's a risk b/c of the lack of velocity, but two plus secondary pitches gives him the edge Jenrry Mejia NYM RHP Derek Norris WAS C Mike Montgomery KC LHP Lonnie Chisenhall CLE SS Zach Britton BAL LHP Tanner Scheppers TEX RHP Shelby Miller STL RHP Jacob Turner DET RHP Drew Storen WAS RHP Julio Teheran ATL RHP Jaff Decker SD OF
Mike Leake CIN RHP Zack Wheeler SF RHP Andrew Cashner CHC RHP Ryan Kalish BOS OF Mike Minor ATL LHP Grant Green OAK SS
Kyle Gibson MIN RHP Brett Jackson CHC OF Lance Lynn STL RHP Lou Marson CLE C Chris Carpenter CHC RHP Miguel Sano MIN SS (if you can wait 5-7 years, he might be the best) Bobby Borchering ARZ 3B
In my fridge: Founders Kentucky Breakfast Stout (KBS), Central Waters Peruvian Morning, Bell's Batch 10,000, Dale's Pale Ale, Capital Brewery Amber, New Glarus Moon Man, and Guinness.
Steve-o
Major League Manager
Bases this season: 0
Home Cafe: Baseball
Steve-o wrote:Casey Kelly BOS RHP - he's a risk b/c of the lack of velocity, but two plus secondary pitches gives him the edge Jenrry Mejia NYM RHP Derek Norris WAS C Mike Montgomery KC LHP Lonnie Chisenhall CLE SS Zach Britton BAL LHP Tanner Scheppers TEX RHP Shelby Miller STL RHP Jacob Turner DET RHP Drew Storen WAS RHP Julio Teheran ATL RHP Jaff Decker SD OF
Mike Leake CIN RHP Zack Wheeler SF RHP Andrew Cashner CHC RHP Ryan Kalish BOS OF Mike Minor ATL LHP Grant Green OAK SS
Kyle Gibson MIN RHP Brett Jackson CHC OF Lance Lynn STL RHP Lou Marson CLE C Chris Carpenter CHC RHP Miguel Sano MIN SS (if you can wait 5-7 years, he might be the best) Bobby Borchering ARZ 3B
I also like Kelly a little better than Mejia but for fantasy purposes, Mejia might fare better pitching at Citi Field against NL lineups.
jeffmerk wrote:I also like Kelly a little better than Mejia but for fantasy purposes, Mejia might fare better pitching at Citi Field against NL lineups.
I goofed on the initial list. Both Kelly and Decker have been drafted. I've heard a couple of endorsements for Chisenhall and am interested in what you think of him.
Owner of the Atlanta Braves in Strike Zone Dynasty
I haven't really put my list together beyond the top 50 but Chisenhall would probably fall in the 51-75 range(I've got Mejia at #38). That being said, hitters are usually a safer bet than pitchers.