C Brian McCann, Atl C 1B Miguel Cabrera, Det 1B 2B Dustin Pedroia, Bos 2B 3B Kevin Youkilis, Bos 1B, 3B SS Ryan Theriot, ChC SS 2B/SS Yunel Escobar, Atl SS 1B/3B Ryan Zimmerman, Was 3B OF Manny Ramirez, LAD OF, DH OF Chris Young, Ari OF OF Xavier Nady, NYY OF OF Delmon Young, Min OF OF Carlos Gomez, Min OF UTIL Victor Martinez, Cle C Bench Jorge Cantu, Fla 1B, 3B Bench Nelson Cruz, Tex OF
P Joe Nathan, Min RP P Felix Hernandez, Sea SP P Ervin Santana, LAA SP P Joakim Soria, KC RP P Scott Baker, Min SP P Matt Garza, TB SP P Huston Street, Col RP P Jered Weaver, LAA SP P Fausto Carmona, Cle SP Bench Justin Duchscherer, Oak
adierks3 wrote:C Brian McCann, Atl C 1B Miguel Cabrera, Det 1B 2B Dustin Pedroia, Bos 2B 3B Kevin Youkilis, Bos 1B, 3B SS Ryan Theriot, ChC SS 2B/SS Yunel Escobar, Atl SS 1B/3B Ryan Zimmerman, Was 3B OF Manny Ramirez, LAD OF, DH OF Chris Young, Ari OF OF Xavier Nady, NYY OF OF Delmon Young, Min OF OF Carlos Gomez, Min OF UTIL Victor Martinez, Cle C Bench Jorge Cantu, Fla 1B, 3B Bench Nelson Cruz, Tex OF
P Joe Nathan, Min RP P Felix Hernandez, Sea SP P Ervin Santana, LAA SP P Joakim Soria, KC RP P Scott Baker, Min SP P Matt Garza, TB SP P Huston Street, Col RP P Jered Weaver, LAA SP P Fausto Carmona, Cle SP Bench Justin Duchscherer, Oak
thanks!
Nice team, not a lot of SB's otherwise I like the Offense. 2 solid closers nice, decent SP.