The Free Agent Game - Fantasy Baseball Cafe 2014 Fantasy Baseball Cafe
100% Deposit Bonus for Cafe Members!

Return to Baseball Leftovers

The Free Agent Game

Moderator: Baseball Moderators

Re: The Free Agent Game

Postby SpecialFNK » Fri Nov 14, 2008 7:23 pm

unions should have nothing to do with where free agents go. agents should also have nothing to do with where a free agent signs. an agent is there to sign the best deal for his client, not necessarily decide where he should go. if a free agent decides he likes it in a certain place more, the agent should then go about getting his client the best deal possible for that place.
SpecialFNK
General Manager
General Manager

User avatar
CafeholicFantasy Expert
Posts: 4986
(Past Year: 513)
Joined: 21 Mar 2007
Home Cafe: Baseball

Re: The Free Agent Game

Postby mweir145 » Sat Nov 15, 2008 12:42 pm

I've been thinking more and more than Manny might sign in Toronto. I mean the Dodgers don't seem willing to go past 2-3 years, and the other big spending teams (Yankees, Red Sox, Mets) either don't want him or are interested in improving other areas. If the Jays give him a 4 year deal worth 90M or so (certainly possible), he'll probably take it.
25
mweir145
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
Eagle Eye
Posts: 16784
(Past Year: 85)
Joined: 3 Mar 2005
Home Cafe: Baseball
Location: Toronto

Re: The Free Agent Game

Postby mweir145 » Sat Nov 15, 2008 12:44 pm

Yoda wrote:
mweir145 wrote:Looks like they are giving offers to Burnett and Lowe, too. They will surely get atleast one of them.


I like Burnett. He is the type of guy who can absolutely dominate for a stretch or two. If he gets hot in the playoffs then he could carry a staff.

Yes, I'll miss that. What I won't miss is the unexplained injuries, and the propensity to blow up at the worst possible times.
25
mweir145
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
Eagle Eye
Posts: 16784
(Past Year: 85)
Joined: 3 Mar 2005
Home Cafe: Baseball
Location: Toronto

Re: The Free Agent Game

Postby Yoda » Sat Nov 15, 2008 2:09 pm

Meh. I wouldn't be trying too hard for a Canadian team either.
"Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that." ~George Carlin
Yoda
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
Fantasy ExpertMock(ing) Drafter
Posts: 21344
Joined: 21 Jan 2005
Home Cafe: Baseball
Location: 15th green...

Re: The Free Agent Game

Postby mweir145 » Sat Nov 15, 2008 3:03 pm

Yoda wrote:Meh. I wouldn't be trying too hard for a Canadian team either.

Yeah, I agree. They don't play "real baseball" up in Canada. AJ might as well reserve the effort and play for prestigious American clubs like the Marlins and Nationals. Because, you know, who would want to come play in one the biggest cities in North America when you could play in those places?


;-7
25
mweir145
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
Eagle Eye
Posts: 16784
(Past Year: 85)
Joined: 3 Mar 2005
Home Cafe: Baseball
Location: Toronto

Re: The Free Agent Game

Postby mweir145 » Sat Nov 15, 2008 3:05 pm

Oh, and I've never once questioned AJ's effort while he's been out on the mound.
25
mweir145
Hall of Fame Hero
Hall of Fame Hero

User avatar
Eagle Eye
Posts: 16784
(Past Year: 85)
Joined: 3 Mar 2005
Home Cafe: Baseball
Location: Toronto

Re: The Free Agent Game

Postby fattykid2000 » Sat Nov 15, 2008 11:08 pm

Yoda wrote:Meh. I wouldn't be trying too hard for a Canadian team either.


Dis fo Real?? AJ IS A SOLD PITCHER SON.. To say the kid ain't tryin hard cuz hes playin on dem Jays is stupid... T-Dot is much nicer then the hell u live in dawg.. Do i see some jelly??
Image
fattykid2000
College Coach
College Coach

User avatar

Posts: 312
Joined: 1 Jul 2005
Home Cafe: Baseball

Re: The Free Agent Game

Postby bigken117 » Sat Nov 15, 2008 11:16 pm

fattykid2000 wrote:
Yoda wrote:Meh. I wouldn't be trying too hard for a Canadian team either.


Dis fo Real?? AJ IS A SOLD PITCHER SON.. To say the kid ain't tryin hard cuz hes playin on dem Jays is stupid... T-Dot is much nicer then the hell u live in dawg.. Do i see some jelly??


I can decipher most of this except the jelly part...
Image

Jacoby Ellsbury - Sponsored by the Fantasy Baseball Cafe!

Play Pick 3!

Follow the Cafe on Twitter!
Like us on Facebook
bigken117
Bouncer
Bouncer

User avatar
ModeratorCafeholicFantasy ExpertCafe WriterCafe RankerMock(ing) DrafterEagle EyePick 3 Weekly WinnerMatchup Meltdown SurvivorLucky Ladders Weekly Winner
Posts: 12870
(Past Year: 254)
Joined: 15 Feb 2004
Home Cafe: Baseball
Location: posed in an awkward stance

Re: The Free Agent Game

Postby fattykid2000 » Sat Nov 15, 2008 11:29 pm

bigken117 wrote:
fattykid2000 wrote:
Yoda wrote:Meh. I wouldn't be trying too hard for a Canadian team either.


Dis fo Real?? AJ IS A SOLD PITCHER SON.. To say the kid ain't tryin hard cuz hes playin on dem Jays is stupid... T-Dot is much nicer then the hell u live in dawg.. Do i see some jelly??


I can decipher most of this except the jelly part...


Fo Sho Sheezy.. What up hommes.... I don't be taken disrespetcin from dA Sox fan son.. You got some cerial Jelly wit me dawg..

The Cow :-b :-b LOL
Image
fattykid2000
College Coach
College Coach

User avatar

Posts: 312
Joined: 1 Jul 2005
Home Cafe: Baseball

Re: The Free Agent Game

Postby fattykid2000 » Sat Nov 15, 2008 11:36 pm

BTW, Manny be going to TO...
Image
fattykid2000
College Coach
College Coach

User avatar

Posts: 312
Joined: 1 Jul 2005
Home Cafe: Baseball

PreviousNext

Return to Baseball Leftovers

Who is online

Users browsing this forum: germani40, margaritaht1 and 13 guests

Forums Articles & Tips Sleepers Rankings Leagues


Today's Games
Friday, Apr. 18
(All times are EST, weather icons show forecast for game time)

Toronto at Cleveland
(2:20 pm)
LA Angels at Detroit
(7:05 pm)
Milwaukee at Pittsburgh
(7:05 pm)
St. Louis at Washington
(7:05 pm)
Miami at Miami
(7:08 pm)
indoors
NY Yankees at Tampa Bay
(7:10 pm)
indoors
Seattle at Seattle
(7:10 pm)
Atlanta at NY Mets
(7:10 pm)
Baltimore at Boston
(7:10 pm)
Chi White Sox at Texas
(8:05 pm)
Minnesota at Kansas City
(8:10 pm)
Philadelphia at Colorado
(8:40 pm)
Houston at Oakland
(10:05 pm)
Arizona at LA Dodgers
(10:10 pm)
San Francisco at San Diego
(10:10 pm)

  • Fantasy Baseball
  • Article Submissions
  • Privacy Statement
  • Site Survey 
  • Contact