by Longshot » Fri May 30, 2003 4:34 am
How'd I do? My picks in Bold
1 Soriano, Alfonso (2B-NYY) Pujols, Albert (LF, 3B, 1B-StL) Sheffield, Gary (RF-Atl) Rodriguez, Alex (SS-Tex) Schilling, Curt (SP-Ari) Guerrero, Vladimir (RF-Mon) Martinez, PedroDL (SP-Bos) Ramirez, Manny (LF, DH-Bos) Bonds, Barry (LF-SF) Smoltz, John (RP-Atl) Everett, Carl (RF, CF, LF, DH-Tex) Zito, Barry (SP-Oak)
2 Thome, Jim (1B, DH-Phi) Delgado, Carlos (1B-Tor) Garciaparra, Nomar (SS-Bos) Boone, Aaron (3B, SS, 2B-Cin) Mulder, Mark (SP-Oak) Wood, Kerry (SP-ChC) Helton, Todd (1B-Col) Kent, Jeff (2B-Hou) Ordonez, Magglio (RF-CWS) Gagne, Eric (RP-LA) Mussina, Mike (SP-NYY) Prior, Mark (SP-ChC)
3 Posada, Jorge (C-NYY) Millwood, Kevin (SP-Phi) Glaus, Troy (3B-Ana) Dunn, Adam (LF, 1B, RF-Cin) Morris, Matt (SP-StL) Sexson, Richie (1B-Mil) Sosa, SammyDL (RF-ChC) Jeter, Derek (SS-NYY) Johnson, RandyDL (SP-Ari) Kearns, Austin (RF, CF-Cin) Wilson, Preston (CF-Col) Beltran, Carlos (CF-KC)
4 Renteria, Edgar (SS-StL) Wells, Vernon (CF-Tor) Schmidt, Jason (SP-SF) Vazquez, Javier (SP-Mon) Rodriguez, Ivan (C-Fla) Furcal, Rafael (SS-Atl) Berkman, Lance (CF, LF-Hou) Sweeney, Mike (1B, DH-KC) Piazza, MikeDL (C-NYM) Clemens, Roger (SP-NYY) Loaiza, Esteban (SP-CWS) Tejada, Miguel (SS-Oak)
5 Wolf, Randy (SP-Phi) Williams, Woody (SP-StL) Green, Shawn (RF-LA) Lowell, Mike (3B-Fla) Palmeiro, Rafael (1B, DH-Tex) Boone, Bret (2B-Sea) Giambi, Jason (1B, DH-NYY) Chavez, Eric (3B-Oak) Abreu, Bobby (RF, CF-Phi) Anderson, Garret (LF-Ana) Patterson, Corey (CF-ChC) Brown, Kevin (SP, RP-LA)
6 Williams, BernieDL (CF-NYY) Pierre, Juan (CF-Fla) Hudson, Tim (SP-Oak) Foulke, Keith (RP-Oak) Worrell, Tim (RP-SF) Bagwell, Jeff (1B-Hou) Rolen, Scott (3B-StL) Lo Duca, Paul (C, 1B-LA) Wagner, Billy (RP-Hou) Ortiz, Russ (SP-Atl) Mondesi, Raul (RF-NYY) Gonzalez, Juan (RF-Tex)
7 Jones, Andruw (CF-Atl) Guardado, Eddie (RP-Min) Blalock, Hank (3B-Tex) Lieberthal, Mike (C-Phi) Castillo, Luis (2B-Fla) Biddle, Rocky (RP, SP-Mon) Oswalt, RoyDL (SP-Hou) Edmonds, Jim (CF-StL) Suzuki, Ichiro (RF-Sea) Glavine, Tom (SP-NYM) Lidle, Cory (SP-Tor) Rivera, Mariano (RP-NYY)
8 Jones, Chipper (LF-Atl) Gonzalez, Alex (SS-Fla) Huff, Aubrey (DH, 1B, RF-TB) Young, Eric (2B-Mil) Wells, David (SP-NYY) Gonzalez, Luis (LF-Ari) Giles, Brian (LF-Pit) Percival, TroyDL (RP-Ana) Colon, Bartolo (SP-CWS) Zambrano, Carlos (RP, SP-ChC) Giles, Marcus (2B-Atl) Halladay, Roy (SP-Tor)
9 Nomo, Hideo (SP-LA) Urbina, Ugueth (RP-Tex) Santiago, Benito (C-SF) Biggio, Craig (2B, CF-Hou) Cabrera, Orlando (SS-Mon) Varitek, Jason (C-Bos) Koch, Billy (RP-CWS) Jones, Jacque (LF-Min) Moyer, Jamie (SP-Sea) Moss, Damian (SP-SF) Dotel, Octavio (RP-Hou) Griffey Jr., Ken (CF-Cin)
10 Walker, Larry (RF-Col) Hillenbrand, Shea (3B, 1B-Ari) Durham, Ray (2B, DH-SF) Cruz, Jose (LF, RF, CF-SF) Benitez, Armando (RP-NYM) Ishii, Kazuhisa (SP-LA) Vidro, Jose (2B-Mon) Maddux, Greg (SP-Atl) Lee, Derrek (1B-Fla) Martinez, Edgar (DH-Sea) Meche, Gil (SP-Sea) Williamson, Scott (RP-Cin)
11 Perez, Odalis (SP-LA) Walker, Todd (2B-Bos) Sasaki, Kazuhiro (RP-Sea) Damon, Johnny (CF-Bos) Klesko, Ryan (1B, RF-SD) Cameron, Mike (CF-Sea) Buehrle, Mark (SP-CWS) Salmon, Tim (RF, DH-Ana) Washburn, Jarrod (SP-Ana) Ibanez, Raul (1B, LF, DH, RF-KC) Carter, Lance (RP-TB) Alomar, Roberto (2B-NYM)
12 Hunter, Torii (CF-Min) Nathan, Joe (RP-SF) Burrell, Pat (LF-Phi) Mantei, Matt (RP-Ari) Batista, Tony (3B-Bal) Koskie, Corey (3B-Min) Rollins, Jimmy (SS-Phi) Pettitte, Andy (SP-NYY) Wakefield, Tim (RP, SP-Bos) Encarnacion, Juan (RF, CF-Fla) Borowski, Joe (RP-ChC) Floyd, Cliff (RF, LF, DH-NYM)
13 Baldelli, Rocco (CF-TB) Lopez, Javy (C-Atl) Isringhausen, JasonDL (RP-StL) Julio, Jorge (RP-Bal) Sanders, Reggie (RF, LF-Pit) MacDougal, Mike (RP-KC) Lowe, Derek (SP-Bos) Mesa, Jose (RP-Phi) Pineiro, Joel (SP, RP-Sea) Jenkins, Geoff (LF-Mil) Durazo, Erubiel (1B, DH-Oak) Williams, Mike (RP-Pit)
14 Leiter, Al (SP-NYM) Day, Zach (RP, SP-Mon) Myers, Brett (SP-Phi) Shields, Scot (RP-Ana) Beckett, JoshDL (SP-Fla) Sabathia, C.C. (SP-Cle) Clement, Matt (SP-ChC) Hidalgo, RichardDL (RF-Hou) Aurilia, Rich (SS-SF) Castilla, Vinny (3B-Atl) Eckstein, David (SS-Ana) Miller, Wade (SP-Hou)
15 Padilla, Vicente (SP-Phi) Donnelly, Brendan (RP-Ana) Hairston Jr., JerryDL (2B-Bal) Lidge, Brad (RP-Hou) Hernandez, RunelvysDL (SP-KC) Ortiz, Ramon (SP-Ana) Jimenez, Jose (RP-Col) Radke, Brad (SP-Min) Spivey, Junior (2B-Ari) Webb, BrandonDL (RP, SP-Ari) Hinske, EricDL (3B-Tor) Konerko, Paul (1B-CWS)
16 Graves, Danny (RP, SP-Cin) Lohse, Kyle (SP-Min) Garcia, Freddy (SP-Sea) Ponson, Sidney (SP-Bal) Roberts, DaveDL (CF-LA) DeJean, Mike (RP-Mil) Hoffman, TrevorDL (RP-SD) Matsui, Hideki (LF-NYY) Ventura, Robin (3B-NYY) Myers, Greg (C-Tor) Kendall, Jason (C-Pit) Baez, Danys (SP, RP-Cle)
17 Santana, Johan (SP, RP-Min) Fullmer, Brad (DH, 1B-Ana) Batista, Miguel (SP, RP-Ari) Relaford, Desi (SS, 3B, LF, 2B-KC) Rodriguez, Francisco (RP-Ana) Winn, Randy (CF, LF-Sea) Hall, Toby (C-TB) Rogers, Kenny (SP-Min) Lofton, Kenny (CF-Pit) Lyon, Brandon (SP, RP-Bos) Finley, Steve (CF-Ari) Alou, Moises (LF-ChC)
18 Payton, Jay (CF, LF-Col) Moeller, Chad (C-Ari) Politte, Cliff (RP-Tor) Carrasco, D.J. (RP-KC) Thomas, Frank (DH-CWS) Franklin, Wayne (SP-Mil) Escobar, Kelvim (RP, SP-Tor) Pierzynski, A.J. (C-Min) Sheets, Ben (SP-Mil) Young, Michael (2B-Tex) Hawkins, LaTroy (RP-Min) Dreifort, Darren (SP-LA)
19 Looper, Braden (RP-Fla) Hasegawa, Shigetoshi (RP-Sea) Rueter, Kirk (SP-SF) Eldred, Cal (RP-StL) Chacon, Shawn (SP-Col) Peavy, Jake (SP-SD) Stewart, Shannon (LF, DH-Tor) Olerud, John (1B-Sea) Nen, RobbDL (RP-SF) Casey, Sean (1B-Cin) Kim, Byung-Hyun (RP, SP-Bos) Hernandez, Ramon (C-Oak)
20 Rhodes, Arthur (RP-Sea) Marte, Damaso (RP-CWS) Millar, Kevin (LF, RF, 1B-Bos) Johnson, Jason (SP-Bal) Wilkerson, Brad (CF, LF, 1B-Mon) Wells, Kip (SP-Pit) Lee, Carlos (LF-CWS) Hernandez, Livan (SP-Mon) Weaver, Jeff (SP, RP-NYY) Mora, Melvin (LF, SS, CF-Bal) Reed, Rick (SP-Min) Alfonzo, Edgardo (3B-SF)
21 Fossum, Casey (RP, SP-Bos) Tucker, Michael (RF, LF, DH, CF-KC) Byrd, PaulDL (SP-Atl) Drew, J.D. (RF-StL) White, Rondell (LF-SD) McGriff, Fred (1B-LA) Burnett, A.J.DL (SP-Fla) Fick, Robert (RF, 1B-Atl) Vizquel, Omar (SS-Cle) Mueller, Bill (3B-Bos) Vaughn, MoDL (1B-NYM) Catalanotto, Frank (LF, 2B, 1B, RF-Tor)
Personally, I think I got steals in Garcia, Hairston JR, Isringhausen, Kaz, and Burrell. Also, I took miguel batista way too early, and you probably think im crazy going Hank-Aubrey in rounds 7-8 but they are personal favorites of mine, and Hank is a friend of my best friends so its kind of cool because I know him. Sort of.
Hank Blalock is The Truth